Review translations of the descriptions of all races except Orcs.

This commit is contained in:
Andrius Štikonas 2010-12-13 01:33:58 +02:00
parent 72e1b2da63
commit 655cd5d25b
2 changed files with 135 additions and 133 deletions

View File

@ -64,7 +64,7 @@ msgstr "Brasta"
#. [terrain_type]: id=reef
#: data/core/terrain.cfg:88
msgid "Coastal Reef"
msgstr "Pakrantės rifas"
msgstr "Pakrantės uolynas"
#. [terrain_type]: id=swamp_water
#: data/core/terrain.cfg:99

View File

@ -2332,8 +2332,8 @@ msgstr ""
"gynybinį pranašumą. Pelkių gyventojai puikiai išnaudoja šią vietovę "
"priedangai.\n"
"\n"
"Dauguma karių Pelkėje teturi 30% gynybinį rodiklį. Vandenių, Šliužų ir "
"Roplių gynybinis rodiklis paprastai yra 60%."
"Dauguma karių Pelkėje teturi 30% gynybinį rodiklį. Vandenių, nágų ir roplių "
"gynybinis rodiklis paprastai yra 60%."
#. [topic]: id=terrain_shallow_water
#: data/core/help.cfg:565
@ -2359,8 +2359,8 @@ msgstr ""
"siekia jų galvas. Būtybes kurių kūnai skirti plaukimui esa viena išimtis, už "
"kurias jie gauna gynybos premijų ir visą judėjimą. \n"
"\n"
"Dauguma karių turi 2030% gynybą sekliame vandenyje. Naga ir vandeniai gauna "
"60%."
"Dauguma karių turi 2030% gynybą sekliame vandenyje. Nágai ir vandeniai "
"mėgaujasi 60%."
#. [topic]: id=terrain_deep_water
#: data/core/help.cfg:577
@ -2380,7 +2380,7 @@ msgstr ""
"galvą. Dauguma vienetų negali įplaukti į giliavandenį; tai galima tik "
"vienetams kurie esa geri plaukikai arba turi galimybę skristi.\n"
"\n"
"Mermen ir Naga turi 50% apsigynimo giliame vandenyje, su pilnu judesiu."
"Vandeniai ir nágai turi 50% gynybą giliame vandenyje, su pilnu judesiu."
#. [topic]: id=terrain_frozen
#: data/core/help.cfg:589
@ -2606,13 +2606,13 @@ msgid ""
"Merfolk and Nagas have 60% defense in submerged villages, whereas land based "
"units usually have a low defense."
msgstr ""
"Povandeniniai kaimai yra Vandenių ir Šliužų gyvenamoji vieta. Kai vandens "
"Povandeniniai kaimai yra vandenių ir nágų gyvenamoji vieta. Kai vandens "
"padarams tai natūrali aplinka, žemės padarams yra sunku judėti ir gintis "
"povandeniniuose kaimuose. Tačiau kaip ir kituose kaimuose čia galima "
"susitvarkyti savo žaizdas. Bet koks karys kiekvieno ėjimo metu gauna 8 "
"gyvybės taškus arba pagyja nuo apnuodijamų.\n"
"\n"
"Povandeniniuose kaimuose Vandeniai ir Šliužai turi 60% gynybinį rodiklį, o "
"Povandeniniuose kaimuose vandeniai ir nágai turi 60% gynybinį rodiklį, o "
"žemės padarai paprastai turi žemą gynybinį rodiklį. "
#. [topic]: id=terrain_unwalkable
@ -2678,7 +2678,7 @@ msgstr ""
#. [topic]: id=terrain_reef
#: data/core/help.cfg:743
msgid "Coastal Reef"
msgstr "Pakrantės rifas"
msgstr "Pakrantės uolynai"
#. [topic]: id=terrain_reef
#: data/core/help.cfg:748
@ -2695,7 +2695,7 @@ msgstr ""
"būtų sekliuose vandenyse. Pakrantė taip pat suteikia vandens gyvūnams "
"išskirtinai didelę gynybinę galią.\n"
"\n"
"Vandeniai ir Šliužai pakrantės uolynuose įgauna 70 % gynybinį rodiklį."
"Vandeniai ir nágai pakrantės uolynuose įgauna 70 % gynybinį rodiklį."
#. [topic]: id=terrain_bridge
#: data/core/help.cfg:755
@ -5341,8 +5341,8 @@ msgstr ""
"Šikšnosparniai būna įvairių dydžių ir formų, dauguma jų yra nepavojingi, "
"besimaitinantys vabzdžiais ir smulkiais gyvūnais. Didesnės ir piktesnės "
"veislės kelia pavojų žmonėms ir kitiems padarams, taip pat ir galvijams, "
"ypač kai jų daug. Šiuos naktinius gyvūnus paprastai laiko (ir kartais "
"prijaukina) tie kurie prijaučia naktiniam gyvenimui."
"ypač kai šikšnosparnių daug. Šiuos naktinius gyvūnus dažniausiai laiko (ir "
"kartais prijaukina) tie, kurie prijaučia naktiniam gyvenimui."
#. [race]: id=drake
#: data/core/units.cfg:52
@ -5425,57 +5425,59 @@ msgid ""
"a relatively cold climate, a feature which has allowed them to populate even "
"some of the mountains of the far north of the Great Continent."
msgstr ""
"Antinai yra dideli sparnuoti ir spjaudantys ugnimi sutvėrimai, panašūs į "
"tikrus drakonus. Suaugęs antinas yra apie 3 metrų aukščio ir sveria daugiau "
"kaip raitelis kartu su arkliu. Jų oda sudaryta iš kietų žvynų atsparių "
"fiziniam poveikiui išskyrus dūriams ir šalčiui. Dauguma žasinų gali skristi "
"ir pajėgūs greitai nukeliauti didelius atstumus. Tačiau jų dydis ir svoris "
"dėl jų nerangumo riboja skraidymo galimybes. Ten kur įmanoma kalnus ir "
"medžius naudoja kaip pakilimo takus tam, kad įgautų didesnį greitį ir "
"aukštį. Varžovų laimei, jie yra labai nerangūs padarai ir mūšio metu būna "
"stulbinančiai lėti. Bet to dar turint omeny jų dydį drįstantiems juos "
"užpulti antinai yra lengvi taikiniai.\n"
"Slibinai yra dideli sparnuoti ir spjaudantys ugnimi sutvėrimai, panašūs į "
"tikrus drakonus. Suaugęs slibinas yra vidutiniškai apie 3 metrų aukščio ir "
"sveria daugiau nei raitelis kartu su arkliu. Jų oda sudaryta iš kietų žvynų, "
"atsparių fiziniam poveikiui, išskyrus, dūriams ir šalčiui. Dauguma slibinų "
"gali skristi ir pajėgūs greitai nukeliauti didelius atstumus. Tačiau jų "
"dydis ir svoris dėl jų nerangumo riboja skraidymo galimybes. Ten, kur "
"įmanoma, kalvas, kalnus ir medžius naudoja kaip pakilimo takus tam, kad "
"įgautų didesnį greitį ir aukštį. Varžovų laimei, jie yra labai nerangūs "
"padarai ir mūšio metu būna stulbinančiai lėti. Be to, dar turint omeny jų "
"dydį, drįstantiems juos užpulti, slibinai yra lengvi taikiniai.\n"
"\n"
"Antinai yra iš prigimties stebuklingi padarai su paslaptinga vidine ugnimi "
"kuri palaiko jų pačių gyvybes. Tai akivaizdžiai galima pamatyti kai vienas "
"Slibinai yra iš prigimties stebuklingi padarai su paslaptinga vidine ugnimi, "
"kuri palaiko jų pačių gyvybes. Tai akivaizdžiai galima pamatyti, kai vienas "
"iš jų žūsta mūšyje, vidinė ugnis išsilaisvina iš kūno, pilnai sudegindama "
"palaikus. Jų vidinė ugnis yra pagrindinė silpnybė; daranti antinus ypač "
"pažeidžiamus šalčio atakoms. Nežiūrint į savo stebuklingą būvį antinai "
"negali kontroliuoti savo galių. Kai antino kūnas stebuklingai paruošia "
"spjaudomąja ugnį jie negali kontroliuoti šių burtų veikimo.\n"
"palaikus. Jų vidinė ugnis yra ir jų pagrindinė silpnybė, daranti slibinus "
"ypač pažeidžiamus šalčio atakoms. Nežiūrint į savo stebuklingą būvį, "
"slibinai negali kontroliuoti savo magiškų galių. Kai slibino kūnas "
"stebuklingai paruošia spjaudomąją ugnį, jie negali kontroliuoti šių burtų "
"veikimo.\n"
"\n"
"<header>text='Visuomenė'</header>\n"
" Antinai yra karinga rūšis ir jų visuomenė gali būti apibūdinama kaip kovos "
"menų visuomenė. Genties stuburą sudaro nedidelė senbuvių karių grupė lydima "
"bendru sutarimu gerbiamo arba tiesiog labiausiai bijomo vado kuris "
"visuomenei vadovauja su geležiniu kumščiu. Kiekvienas antinas turi "
"užsitarnauti savo vietą bandoje pagal griežtus hierarchijos principus "
"Slibinai yra karinga rūšis ir jų visuomenė gali būti apibūdinama kaip kovos "
"menų visuomenė. Genties stuburą sudaro nedidelė senbuvių karių grupė, lydima "
"bendru sutarimu gerbiamo arba tiesiog labiausiai bijomo vado, kuris "
"visuomenei vadovauja su geležiniu kumščiu. Kiekvienas slibinas turi "
"užsitarnauti savo vietą bandoje pagal griežtus hierarchijos principus, "
"klausyti vyresniųjų ir vadovauti jaunesniesiems. Į valdančiųjų ratą galima "
"patekti tiktai dvikovoje nukovus vyresnį, tokiu pačiu principu hierarchija "
"sudaroma ir valdančiųjų rate. Bet kokios apgavystės tarp antinų yra visiškai "
"nepriimtinos be išimčių.\n"
"sudaroma ir valdančiųjų rate. Bet kokios apgavystės tarp slibinų yra, be "
"išimčių, visiškai nepriimtinos.\n"
"\n"
"Nors jų karingumas ir savų teritorijų suvokimas verčia juos tas teritorijas "
"įnirtingai ginti, antinai retai įsiveržia į kitų rasių užimtas teritorijas. "
"Veikiau jie įsikuria laisvose vietovėse. Jie maitinasi didesniais gyvūnais "
"kuriuos sumedžioja apie namus esančiose žemumose, bet jaunikliai ir žemesnio "
"rango antinai taip pat maitinasi tam tikrom samanom ir grybienom kuriuos "
"augina giliai savo urvuose. Antinai vertina tik ginklų ir šarvų gamybą ir "
"neišmano kitų mokslo ir kultūros sričių. Tačiau tai ką jie daro yra beveik "
"neprilygstami savo kokybe ir tik gnomų geriausi gaminiai jiems prilygsta.\n"
"įnirtingai ginti, slibinai retai įsiveržia į kitų rasių užimtas teritorijas. "
"Veikiau jie įsikuria neapgyvendintose vietovėse. Jie daugiausia maitinasi "
"didesniais gyvūnais, kuriuos sumedžioja apie namus esančiose žemumose, bet "
"jaunikliai ir žemesnio rango slibinai taip pat maitinasi tam tikrom samanom "
"ir grybais, kuriuos augina giliai savo urvuose. Slibinai vertina tik ginklų "
"ir šarvų gamybą ir neišmano kitų mokslo ir kultūros sričių. Tačiau tai, ką "
"jie daro, yra beveik neprilygstami savo kokybe ir tik geriausi dvarfų kalvių "
"gaminiai jiems prilygsta.\n"
"\n"
"Antinai išsirita iš kiaušinių ir gyvena tarp 20 ir 30 metų. Žūti mūšyje yra "
"priimtiniausia mirties forma. Skirtingai negu kitų rūšių vyresnieji, antinai "
"į gyvenimo galą darosi agresyvesni gal būt norėdami užtikrinti savo vietą "
"legendose apie didvyrius.\n"
"Slibinai išsirita iš kiaušinių ir gyvena tarp 20 ir 30 metų. Žūti mūšyje yra "
"priimtiniausia mirties forma. Skirtingai negu kitų rūšių vyresnieji, "
"slibinai į gyvenimo galą darosi agresyvesni ir narsesni, gal būt norėdami "
"užtikrinti savo vietą slibinų legendose apie didvyrius.\n"
"\n"
"<header>text='Geografija'</header>\n"
"Antinai kilę iš vulkaninių salų, esančių Didžiajame Vandenyne, grandinės. "
"Didelė populiacija ir salų mažėjimas privertė juos plėstis į Didįjį Žemyną. "
"Antinai linkę įsikurti kalnų urvuose netoli ugnikalnių tam, kad apsaugot "
"savo kiaušinius, jauniklius ir dirbtuves. Antinai mėgsta šiltesnį klimatą, "
"Slibinai kilę iš vulkaninių salų, esančių Didžiajame vandenyne, grandinės. "
"Didelė populiacija ir salų mažėjimas privertė juos plėstis į Didįjį žemyną. "
"Slibinai linkę įsikurti kalnų urvuose netoli ugnikalnių tam, kad apsaugotų "
"savo kiaušinius, jauniklius ir dirbtuves. Slibinai mėgsta šiltesnį klimatą, "
"tačiau dėl savo vidinės ugnies jie gali pakelti šaltį ir tai leidžia jiems "
"plėstis net į Didžiojo Žemyno tolimoje šiaurėje esančius kalnus."
"plėstis net į Didžiojo žemyno tolimoje šiaurėje esančius kalnus."
#. [race]: id=dwarf
#: data/core/units.cfg:87
@ -5541,46 +5543,46 @@ msgid ""
"Called runesmiths, they use these carvings to enchant items in order to "
"augment certain aspects of their natures."
msgstr ""
"Gnomai yra savo kalnakasiais, kalviais, pirkliais ir kariais garsėjanti "
"rūšis. Didžiajame kontinente pripažįstami trečiąja seniausia rūšimi po "
"Nykštukų ir Trolių, jų istorija yra apgaubta paslapčių. Legendos byloja apie "
"senai užmirštus laikus, kai Gnomai pradėjo lysti iš savo požeminio pasaulio "
"per olas. Iki jų pasirodymo apie jų ankstesnį gyvenimą niekas nežinoma, kaip "
"ir priežastys, kodėl jiems prireikė išlįsti į paviršių, tačiau nuo tų laikų "
"jie tapo neatsiejama žemyno istorijos dalimi. Netrukus po pasirodymo Gnomai "
"susikivirčijo su vietiniais žemės gyventojais Nykštukais. Istorija neatmena "
"nesantaikos priežasčių, bet nuo to laiko šios dvi rūšys dalyvavo trijuose "
"ilguose karuose su kelių dešimtmečių pertraukomis tarp jų. Tų karų metu "
"Gnomai nesugebėjo išvyti Nykštukų iš gilių miškų pietuose, tačiau jiems "
"pavyko įsitvirtinti šiaurinėje žemyno dalyje esančiuose kalnuose, žinomuose, "
"kaip Šiaurinės Žemės. Nuo tada giliai savo teritorijoje esančiuose kalnuose "
"ir uolynuose jie pasistatė puikias gynybines tvirtoves ir gyvenvietes.\n"
"Dvarfai yra savo kalnakasiais, kalviais, pirkliais ir kariais garsėjanti "
"rūšis. Didžiajame žemyne pripažįstami trečiąja seniausia rūšimi po elfų ir "
"trolių, jų ankstyvoji istorija yra apgaubta paslapčių. Legendos byloja apie "
"senai užmirštus laikus, kai dvarfai pradėjo per urvus lįsti iš savo "
"požeminio pasaulio. Iki jų pasirodymo apie jų ankstesnį gyvenimą nieko "
"nežinoma, kaip ir priežastys, kodėl jiems prireikė išlįsti į paviršių, "
"tačiau nuo tų laikų jie tapo neatsiejama žemyno istorijos dalimi. Netrukus "
"po pasirodymo dvarfai susikivirčijo su vietiniais žemės gyventojais, elfais. "
"Istorija neatmena nesantaikos priežasčių, bet nuo to laiko šios dvi rūšys "
"dalyvavo trijuose ilguose karuose su kelių dešimtmečių pertraukomis tarp jų. "
"Tų karų metu dvarfai nesugebėjo išvyti elfų iš gilių miškų pietuose, tačiau "
"jiems pavyko įsitvirtinti šiaurinėje žemyno dalyje esančiuose kalnuose, "
"žinomuose, kaip Šiaurinės žemės. Nuo tada giliai savo teritorijoje "
"esančiuose kalnuose ir uolynuose jie pasistatė puikias gynybines tvirtoves "
"ir gyvenvietes.\n"
"\n"
"Galbūt dėl savo atsiskyrimo Gnomai nėra patiklūs ar svetingi daugumai kitų "
"rūšių, konkrečiai Nykštukams. Vienintelė tokio jų nusistatymo išimtis yra "
"žmonės. Grįžtant į Haldriko I-ojo laikus ir žemyne išsilaipinus žmonėms bei "
"Orkams, Gnomai leido kai kuriems žmonėms, pagrinde Vesnoto karalystės "
"kaliniams ir nusikaltėliams apsigyventi tam tikrose Šiaurės Žemių vietovėse. "
"Ir nenuostabu, kad apgailėtina šių asmenų padėtis priminė Gnomams jų "
"persekiojimo laikus, taip sukeldami solidarumo jausmą. Be to santarvė su "
"Galbūt dėl savo atsiskyrimo dvarfai nėra patiklūs ar svetingi daugumai kitų "
"rūšių, ypač elfams. Vienintelė tokio jų nusistatymo išimtis yra žmonės. "
"Grįžtant į Haldriko I-ojo laikus ir žemyne išsilaipinus žmonėms bei orkams, "
"dvarfai leido kai kuriems žmonėms, pagrinde Vesnoto karalystės kaliniams ir "
"nusikaltėliams apsigyventi tam tikrose Šiaurinių žemių vietovėse. Ir "
"nenuostabu, kad apgailėtina šių asmenų padėtis priminė dvarfams jų "
"persekiojimo laikus, taip sukeldama solidarumo jausmą. Be to, santarvė su "
"šiais tremtiniais Gnomams buvo labai naudinga. Jie apsigyvendavo tose "
"vietovėse, kurios Gnomams ir taip nepatiko lygumose, miškuose ir pelkėse, "
"ir Gnomams jau nebereikėjo rūpintis tų vietų gynyba.\n"
"ir dvarfams jau nebereikėjo rūpintis tų vietų gynyba.\n"
"\n"
"Palyginus su žmonėmis, Gnomai yra mažo sudėjimo, tačiau jie visiškai nėra "
"Palyginus su žmonėmis, dvarfai yra mažo sudėjimo, tačiau jie visiškai nėra "
"kresni. Jų kariai yra tvirti ir galingi, dėl jų šaunumo kovų metu, žemyne "
"yra gerbiami ir jų prisibijoma. Priedo Gnomai garsėja savo skaičiavimo "
"sugebėjimais ir nagingumu. Gnomų meistrai yra žinomi dėl savo mirtinų ginklų "
"ir sunkių šarvų, įskaitant nepralenkiamą jų kokybę, kuriai galbūt "
"teprilygsta gaigalų gaminami šarvai. Jų išprusimas ir įgimtas smalsumas "
"yra gerbiami ir jų prisibijoma. Priedo, dvarfai garsėja savo skaičiavimo "
"sugebėjimais ir nagingumu. Dvarfų meistrai yra žinomi dėl savo mirtinų "
"ginklų ir sunkių šarvų, įskaitant nepralenkiamą jų kokybę, kuriai galbūt "
"teprilygsta slibinų kalvių gaminiai. Jų išprusimas ir įgimtas smalsumas "
"leido patapti labiausiai žemyne techniškai išsivysčiusia rūšimi. Vienas "
"žymiausių ir baugiausių atradimų buvo nuo ugnies ar kibirkščių didžiulį "
"sprogimą sukeliančių paslaptingų miltelių atradimas. Kai kurie Gnomų kariai "
"naudoja šiuos miltelius mažų objektų svaidymui žaibišku greičiu "
"(patrankoms). Dėl savo technologinių polinkių dauguma Gnomų nepasitiki "
"burtininkais, tačiau kai kurie naudoja magiškų simbolių raižymus. "
"Užkalbėtojai naudoja tuos raižinius daiktų užkerėjimui, tam , kad padidintų "
"tam tikrus aspektus pagal jų kilmes."
"sprogimą sukeliančių paslaptingų miltelių atradimas. Kai kurie dvarfų kariai "
"naudoja šiuos miltelius mažų objektų svaidymui žaibišku greičiu. Dėl savo "
"technologinių polinkių dauguma dvarfų nepasitiki burtininkais, tačiau kai "
"kurie naudoja magiškų runų raižymus. Runakaliai naudoja tuos raižinius "
"daiktų užkerėjimui, tam , kad išryškintų tam tikrus jų kilmės aspektus."
#. [race]: id=elf
#: data/core/units.cfg:106
@ -5705,22 +5707,22 @@ msgid ""
"exception of jobs that require the brute strength of true orcs. Those the "
"orcs revel in as proof of their prowess."
msgstr ""
"Nepaisant išvaizdos, Kaukai broliuojasi su Orkais ir yra tos pačios rūšies "
"atstovai. Kai kitos rūšys dažniausiai veda vaikus poromis ar po vieną, Orkai "
"Nepaisant išvaizdos, goblinai broliuojasi su orkais ir yra tos pačios rūšies "
"atstovai. Kai kitos rūšys dažniausiai veda vaikus poromis ar po vieną, orkai "
"iškarto atsiveda didelę vaikų vadą, leidžiančią daugintis sprogstamu "
"greičiu. Tačiau tik 1 ar 2 iš vados išaugs į tikrus didelius ir stiprius "
"Orkus. Dar keletas išaugs į pusiau Orkus, pastebimai silpnesnius negu "
"didieji broliai ir mūšyje atstovauja palaikymo pajėgose, tokiose, kaip "
"šauliai. Likusieji arba didžioji vados dalis pataps Kaukais. Kaukai būna "
"greičiu. Tačiau tik vienas ar du iš vados išaugs į tikrus didelius ir "
"stiprius orkus. Dar keletas išaugs į pusiau orkus, pastebimai silpnesnius "
"negu didieji broliai ir mūšyje atstovaus palaikymo pajėgose, tokiose, kaip "
"šauliai. Likusieji arba didžioji vados dalis pataps goblinais. Goblinai būna "
"gležni ir žemi, gan lepūs ir dydžiu retai praauga žmonių vaikus. Visą savo "
"gyvenimą Kaukai beveik vergauja didesniems savo gentainiams ir mūšyje "
"naudojami kaip pašaras kardui. Nepaisant savo tragiško likimo Kaukai klesti; "
"iš dalies tai yra jų skaitlingumo ir dar jų broliai Orkai gerai žino, kaip "
"jiems Kaukai yra gyvybiškai reikalingi.\n"
"gyvenimą Goblinai beveik vergauja didesniems savo gentainiams ir mūšyje "
"naudojami kaip pašaras kardui. Nepaisant savo tragiško likimo, goblinai "
"klesti; iš dalies tai yra dėl jų skaitlingumo, ir dar jų broliai orkai gerai "
"žino, kaip goblinai jiems yra gyvybiškai reikalingi.\n"
"\n"
"Kaukai atlieka didžiąją dalį Orkams reikalingų darbų, išskyrus vienetinius "
"darbus, kuriems atlikti reikalinga milžiniška tikrųjų Orkų jėga. Tokių darbų "
"Orkai mielai imasi, nes gali įrodyti savo šaunumą ir jėgą."
"Goblinai atlieka didžiąją dalį orkams reikalingų darbų, išskyrus vienetinius "
"darbus, kuriems atlikti reikalinga milžiniška tikrųjų orkų jėga. Tokių darbų "
"orkai mielai imasi, nes gali įrodyti savo šaunumą ir jėgą."
#. [race]: id=gryphon, description=
#: data/core/units.cfg:145
@ -5845,12 +5847,12 @@ msgstr "Ropliai"
#. [race]: id=mechanical
#: data/core/units.cfg:190
msgid "race^Mechanical"
msgstr "Mechaninis"
msgstr "Mechanizmas"
#. [race]: id=mechanical
#: data/core/units.cfg:191
msgid "race+plural^Mechanical"
msgstr "Mechaniniai"
msgstr "Mechanizmai"
#. [race]: id=mechanical
#: data/core/units.cfg:192
@ -5860,9 +5862,9 @@ msgid ""
"neither move nor think on their own, but some do so as a result of magical "
"enchantment."
msgstr ""
"Neturėdami nei gyvos nei mirusios dvasios, „mechanizmai“ yra dirbtinai "
"Neturėdami nei gyvos, nei mirusios dvasios, „mechanizmai“ yra dirbtinai "
"protingų būtybių sukurti daiktai. Dauguma mechanizmų patys negali nei "
"judėti, nei galvoti, tačiau kai kurie paveikti burtų gali. "
"judėti, nei galvoti, tačiau kai kurie, paveikti burtų, gali. "
#. [race]: id=merman
#: data/core/units.cfg:201
@ -5893,13 +5895,13 @@ msgid ""
"there and they struggle greatly to move over rough or forested terrain."
msgstr ""
"Mišinys tarp žmogaus ir žuvies, vandeniai yra mįslinga rūšis, turinti ir "
"žmogaus, ir žuvies atributus. Jie turi tvirtą uodegą, leidžiančią greitai "
"žmogaus, ir žuvies atributų. Jie turi tvirtą uodegą, leidžiančią greitai "
"judėti bet kokiuose vandenyse, o rankos ir protas leidžia kokybiškai gaminti "
"įrankius. Pusiau vandens gyvūnai, vandeniai gali laisvai kvėpuoti ir po "
"vandeniu, ir ore. Nors jie gali išgyventi ant žemės, vandeniai yra žymiai "
"greitesni ir tikslesni vandenyje todėl juos retai sutiksi toli nuo "
"vandenyno. Paprastai jie prisisaugo sausų žemių, kur būna nerangūs ir "
"sunkiai juda grubiose ir miškingose vietovėse. "
"įrankius. Iš prigimties būdami pusiau vandens gyvūnai, vandeniai gali "
"laisvai kvėpuoti ir po vandeniu, ir ore. Nors jie gali išgyventi ant žemės, "
"vandeniai yra žymiai greitesni ir tikslesni vandenyje, todėl juos retai "
"sutiksi toli nuo vandenyno. Paprastai jie prisisaugo sausų žemių, kur būna "
"nerangūs ir sunkiai juda grubiose ir miškingose vietovėse. "
#. [race]: id=monster
#: data/core/units.cfg:212
@ -5925,7 +5927,7 @@ msgstr ""
#. [race]: id=naga
#: data/core/units.cfg:221
msgid "race^Naga"
msgstr "Nága"
msgstr "Nágas"
#. [race]: id=naga
#: data/core/units.cfg:222
@ -5954,17 +5956,17 @@ msgid ""
"themselves at odds with merfolk when their territories overlap, but overall "
"nagas tend to favor swamps and rivers as much as open water."
msgstr ""
"Šliužai yra mažiausiai suprantami Didžiojo Žemyno padarai. Dalinai tai dėl "
"jų baikštumo, dalinai dėl jų gyvenamos aplinkos. Šliužai yra vieni iš "
"nedaugelio rūšių galintys bet kaip judėti vandenyje, atveriantis jiems žemės "
"padarams uždraustą pasaulį ir nutolinantis nuo kitų rūšių. Tačiau jie nėra "
"tikrosios jūrų būtybės ir negalėdami kvėpuoti po vandeniu bijo gilumų. "
"Gyvenimas pakrantės teritorijoje jiems suteikia galimybę pabėgti į žemę nuo "
"gilumoje gyvenančių padarų, kai tuo tarpu vanduo juos saugo nuo žeme ir ore "
"esančių rūšių. Nors šliužai yra silpni, jie dažnai yra greitesni ir vikresni "
"už varžovus. Kartais jie susikivirčija su vandeniais, kai pastarieji "
"užklysta į jų teritorijas, bet visumoj šliužai mėgsta pelkes ir upes taip "
"kaip ir atvirus vandenis. "
"Nágai yra mažiausiai suprantami Didžiojo žemyno padarai. Iš dalies dėl jų "
"baikštumo, iš dalies dėl jų gyvenamos aplinkos. Nágai yra viena iš "
"nedaugelio rūšių galinčių judėti vandenyje, kas atveria jiems, žemės "
"padarams uždraustą pasaulį, ir nutolina nuo kitų sausumos rūšių, kurių jie "
"privengia . Tačiau jie nėra tikrosios jūrų būtybės ir negalėdami kvėpuoti po "
"vandeniu bijo gilumų. Gyvenimas pakrantės teritorijoje jiems suteikia "
"galimybę pabėgti į žemę nuo gilumoje gyvenančių padarų, kai tuo tarpu vanduo "
"juos saugo nuo žeme ir oru keliaujančių rūšių. Nors nágai yra silpni, jie "
"dažnai yra greitesni ir vikresni už varžovus. Kartais jie susikivirčija su "
"vandeniais, kai pastarieji užklysta į jų teritorijas, bet visumoj nágai "
"pelkes ir upes mėgsta taip pat, kaip ir atvirus vandenis."
#. [race]: id=ogre
#: data/core/units.cfg:231
@ -5999,19 +6001,19 @@ msgid ""
"is a sign of cooperation, domestication, or simply mutual opportunism is not "
"known."
msgstr ""
"Žmogėdros yra laukinė, necivilizuota rūšis, gyvenanti Didžiojo Žemyno "
"Žmogėdros yra laukinė, necivilizuota rūšis, gyvenanti Didžiojo žemyno "
"laukuose. Fiziškai jie panašūs į žmones ir orkus, bet yra didesni ir "
"stipresni. Netgi žmogėdrų vaikai yra neprilygstami daugumai žmonių. "
"Žmogėdros nepageidaujami apgyvendintose teritorijose ir jų vengia arba iš jų "
"išvaromi. Veikiau jie renkasi kalnuotas vietoves civilizacijos pakraščiuose, "
"kur išalkę žmogėdros nuolat gąsdina keliautojus ir vilkstines. "
"Nepasižymėdami protu ir greičiu, žmogėdros yra naudingi kitų rūšių "
"kariuomenėse dėl savo tvirtumo ir fizinės jėgos. Juos ypač vertina taisyklių "
"nepripažįstantys vadeivos, neprieštaraujantys žmogėdrų brutalumui. Apie jų "
"visuomene ir biologiją, jeigu būtų galima sakyt, kad jie tokias turi, žinoma "
"nedaug tačiau žinoma, kad jie puola kartu su vilkais ir kitais žvėrimis. "
"Nežinia ar tai veikimas išvien, ar giminiavimasis, ar tiesiog pasinaudojimas "
"galimybe."
"Žmogėdros nepageidaujami apgyvendintose teritorijose ir jų arba vengia, arba "
"juos išvaro. Veikiau jie renkasi kalnuotas vietoves civilizacijos "
"pakraščiuose, kur išalkę žmogėdros nuolat grasina keliautojams ir "
"vilkstinėms. Nepasižymėdami protu ir greičiu, žmogėdros yra naudingi kitų "
"rūšių kariuomenėse dėl savo tvirtumo ir fizinės jėgos. Juos ypač vertina "
"taisyklių nepripažįstantys vadeivos, neprieštaraujantys žmogėdrų brutalumui. "
"Apie jų biologiją arba visuomenę, jeigu būtų galima sakyt, kad jie tokias "
"turi, žinoma nedaug, tačiau žinoma, kad jie puola kartu su vilkais ir kitais "
"žvėrimis. Nežinia, ar tai veikimas išvien, ar giminiavimasis, ar tiesiog "
"pasinaudojimas galimybe."
#. [race]: id=orc
#: data/core/units.cfg:242
@ -6030,6 +6032,7 @@ msgstr "Orkai"
#. [race]: id=orc
#: data/core/units.cfg:254
#, fuzzy
msgid ""
"In appearance, orcs are half men and half beasts. They are taller, sturdier "
"and stronger than humans. They are warlike, savage, and cruel by nature. "
@ -6423,7 +6426,7 @@ msgstr "peštynės"
#. [language]
#: data/hardwired/english.cfg:44
msgid "ranged"
msgstr "nutolęs"
msgstr "nutolusi"
#. [language]
#: data/hardwired/english.cfg:47
@ -10067,9 +10070,8 @@ msgstr ""
"išsaugoti žaidimą?"
#: src/play_controller.cpp:1310 src/replay_controller.cpp:221
#, fuzzy
msgid "Error details:"
msgstr "Klaida:"
msgstr "Klaidos detalės:"
#: src/playcampaign.cpp:137 src/playcampaign.cpp:177
msgid "Defeat"